Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Про закладКЗ "Березнянський НРЦ" – це загальноосвітній навчальний заклад, метою діяльності якого є реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, їх інтеграція в суспільство шляхом здійснення комплексних реабілітаційних заходів,спрямованих на відновлення здоров’я, здобуття освіти відповідного рівня, розвиток та корекцію порушень. Головними завданнями Центру є: - забезпечення права дітей на здобуття відповідного рівня освіти відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку; - забезпечення ранньої соціалізації та підготовки таких дітей до здобуття відповідного рівня освіти шляхом спеціально організованого освітнього процесу в комплексі з психолого-педагогічною, медичною, фізичною, соціальною реабілітацією; - формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії; - забезпечення системного кваліфікованого психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з урахуванням стану їх здоров'я, особливостей психофізичного розвитку; - надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю; - надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють), які виховують дітей з інвалідністю, з метою залучення їх та дітей до освітнього та реабілітаційного процесів. Проблемне питання над яким працює педагогічний колектив Центру: Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи при проведенні психолого-педагогічної, корекційно-розвивальної та лікувально-оздоровчої реабілітації дітей в умовах навчально-реабілітаційного центру. Мовою навчання є державна мова Структура Центру - Дошкільне відділення - Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів - Реабілітаційне відділення - Консультативно-навчально-методичний ресурсний центр (КНМРЦ) Невідокремлені структурні підрозділи визначені Статутом: - навчально-методичний підрозділ- керівник Сердюк А.І., заступник директора з навчальної роботи; - підрозділ виховної та корекційно-розвиткової роботи - керівник Сокол Н.О., заступник директора з виховної роботи; - господарський підрозділ - керівник Кравченко В.О., заступник директора з господарської роботи; - реабілітаційний підрозділ - керівник Грицик І.Д., лікар загальної практики - сімейний лікар; - бухгалтерська служба - керівник Мироненко Т.А., головний бухгалтер. Кадрове забезпечення - кількість педагогічних працівників - 52 - з вищою освітою - 51 педпрацівник - з них з дефектологічною освітою - 16 педпрацівників Педагогічний потенціал нашого Центру складає: - кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії" – 31; - кваліфікаційна категорія "спеціаліст І категорії" – 3; - кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії" – 5; - кваліфікаційна категорія "спеціаліст” – 6; - дефектологи - 16. Мають педагогічні звання: - "вчитель-методист" - 3; - "вихователь-методист" - 3; - "старший учитель" - 10. Нагороджені відомчими та державними нагородами: - Почесною грамотою відділу освіти Менської районної державної адміністрації – 33; - Почесною грамотою МОН України – 7; - Подякою МОН України – 13; - Нагрудним знаком "Відмінник освіти України” – 3; - Дипломом "Софія Русова” – 1; - Почесною грамотою Чернігівської обласної державної адміністрації – -; - Має звання "Заслужений працівник освіти України ” – -. Контингент Центру складає - 106 вихованців (станом на 05.09.2020р.). З них: - дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування - 20; - дітей-інвалідів –49; - дітей потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС –13; - дітей з неповних сімей –56. В центрі створені і діють Консультативно-навчально-методичний ресурсний центр (КНМРЦ) Мета: надання консультативно-методичної допомоги батькам (особам, які їх замінюють), керівникам навчальних закладів, педагогам, практичним психологам, соціальним педагогам з питань навчання, виховання та соціально-трудової реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей шкільного віку. Центр дозвіля та соціально-побутового орієнтування Мета: створення сприятливих умов для розвитку нахилів і здібностей дітей з особливими освітніми потребами, їх соціальної адаптації та інтеграції у суспільство. Завдання: всебічний розвиток особистості, адаптація дітей з особливими потребами до сучасних соціально-економічних умов, підготовка їх до самостійної трудової діяльності. В осередках ЦД та СПО працюють гуртки
Піклувальна рада Основними завданнями якої є:
Рада по профілактиці правопорушень серед неповнолітніх Мета і завдання: гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу, створення максимально сприятливих умов для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, як необхідної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків. Формування і розвиток єдиного шкільного виховного колективу зі здоровим моральним мікрокліматом. Забезпечення координації усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу. Підвищення ефективності виховної роботи з учнями, здійснення адекватної до сьогоднішніх умов соціалізації дітей і підлітків, розвиток самоврядування учнівського колективу, громадської активності, самостійності, відповідальності учнів, профілактика негативних проявів серед них. Батьківський комітет Метою діяльності якого є: захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування, а також надання допомоги педагогічному колективу в реалізації завдань, які стоять перед Центром. Основними завданнями є сприяння створенню умов для:
Центр, маючи відповідну матеріально-технічну базу та досвідчені кадри, надає безоплатні освітні та реабілітаційні послуги:
Дітям смт. Березна та Менського, Щорського, Корюківського, Ріпкинського, Сосницького районів, які мають статус дитини-інваліда (згідно індивідуальної програми реабілітації інваліда) або ж мають потребу в наданні послуг логопеда (згідно висновку обласного (районного) логопеда). |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту вологість: тиск: вітер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||