Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Правила зарахуванняКомплектування спеціальної школи-інтернату вихованцями (учнями) здійснюється Управлінням освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Управління освіти і науки). Направлення дітей до спеціальної школи-інтернату здійснюється на бажання батьків (осіб, що їх замінюють) та на підставі висновків обласної психолого-медико-педагогічної консультації (далі - ОПМПК). Зарахування вихованців (учнів) до спеціальної школи-інтернату проводиться, як правило, до початку навчального року наказом директора на підставі таких документів:
Усі діти з недорозвиненням мовлення повинні мати висновок сурдолога. Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені пунктом 37 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов'язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 N 866 (866-2008-п). Документи, необхідні для зарахування дитини до спеціальної школи-інтернату, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють. Направлення дітей до спеціальної школи-інтернату здійснюється за висновком ОПМПК відповідно до медичних показань і протипоказань. До спеціальної школи-інтернату для розумово відсталих дітей зараховуються розумово відсталі діти 6 (7) років та діти з відповідним діагнозом з такими медичними показаннями:
Не зараховуються до спеціальної школи-інтернату для розумово відсталих дітей діти з тяжкою, глибокою розумовою відсталістю, органічною деменцією різного походження з вираженою дезадаптацією, відсутністю навичок самообслуговування:
До спеціальної школи-інтернату в класи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення зараховуються діти 6 (7) років з нормальним слухом та первинно збереженим інтелектом, які мають тяжкі системні мовленнєві порушення (алалія, дизартрія, ринолалія, афазія, заїкуватість, загальне недорозвинення мовлення), що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому навчальному закладі, оскільки тяжкі органічні порушення мовлення центрального походження, як правило, зумовлюють специфічну затримку психічного розвитку дитини. За наявності достатнього контингенту учнів (вихованців) з однорідними порушеннями мовлення (алалія, афазія, заїкуватість та ін.) створюються окремі класи з обов'язковим обліком мовленнєвого рівня кожного учня. Не зараховуються до спеціальної школи-інтернату в класи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення діти, які:
До підготовчого класу спеціальної школи-інтернату за висновком ОПМПК зараховуються діти з 5,8-7 років, які не здобули дошкільну освіту або через певні обставини не готові до навчання у школі. До 1-го класу спеціальної школи-інтернату за висновком ОПМПК зараховуються діти з 6-7 років, які здобули дошкільну освіту. У разі, коли за висновком ОПМПК та рекомендаціями лікарів вихованці (учні) спеціальної школи-інтернату розпочинають навчання не з підготовчого, а з I-го класу, строк навчання у школі І ступеня зменшується на один рік. При зарахуванні дітей до спеціальної школи-інтернату допускається перевищення віку, установленого для загальноосвітніх навчальних закладів, на 1-2 роки. У разі відновлення здоров'я учні (вихованці) спеціальної школи-інтернату за висновком ОПМПК переводяться до іншого типу загальноосвітнього навчального закладу за місцем проживання дитини чи за вибором батьків (осіб, які їх замінюють). |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту вологість: тиск: вітер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||