На виконання плану заходів з проведення в Чернігівській області у 2019 році Всеукраїнського тижня права, листа Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації № 06-14/3188 «Про проведення у 2019 році Всеукраїнського тижня права», в закладі з 01.12. по 10.12.2019:
- проведено Всеукраїнський урок «Права людини» (класні керівники);
- педагогічний та учнівський колективи прийняли участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства» (психологічна служба);
- по виховних групах проведено заняття: «Правовий вернісаж», виховна година з елементами гри (вихователь Денисенко В.В., 5 клас; вихователь Оліференко А.В., 6 клас); «Великі права та обов’язки маленької дитини», гра – подорож (вихователь Степанець О.О., 5 клас); «Чарівна квітка прав дитини», пізнавально – ігрове заняття (вихователь Дендак М.В., 6 клас; вихователь Пінчук Н.Ф., 1; 2-А класи); «Правова відгадайка» (вихователь Ніколаєнко Т.В., 7;8 класи); «Знай свої права», правовий всеобуч (вихователь Цибулько О.З., 7;8 класи); «Знайомимося з Конвенцією ООН про права дитини», пізнавальне заняття (вихователь Холуяко О.С., 4 клас); «Я маю право жити на Землі», заняття з елементами тренінгу (вихователь Салуян С.С., 10 клас); «Знай і виконуй», бесіда - розповідь(вихователь Замєсова А.Д., 9 клас); «Права і обов’язки дитини», клубна година (вихователь Саук Т.І., 4 клас); «Права людини починаються з прав дитини», години спілкування (вихователь Булко Н.М., 3 клас); «Малюю свої права», творча година (вихователь Передерій Т.Г., 1;2-А класи); «Я і мої права», гра – мандрівка (вихователь Примак Н.С., 2-Б клас).
Мета, як ставили педагоги на заняттях:
- ознайомити дітей із Конвенцією ООН про права дитини, правами та обов’язками вихованців;
- сприяти поширенню правової культури серед здобувачів освіти;
- виховувати бажання поглиблювати правові знання, уміння дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами;
- корегувати поведінкову сферу (формування навичок ефективного спілкування та поведінки, розвиток вміння усвідомлювати причини власної поведінки).
|